KURUMSAL AMAÇ ve HEDEFLER
1. Etkililik ilkesini; Koruyucu tedaviyi ön planda tutarak, ağız ve diş sağlığı sorunlarını bilimsel ve etik kurallara uygun olarak yerine getirmek,
2. Verimlilik ilkesini; kalite standartlarına uygun çalışma ortamını sağlamak, kaynak tüketimini azaltmak,
3. Hakkaniyet (temel/sağlık hukuku) ilkesini; Hizmet alanların başka hiçbir fark gözetilmeksizin sadece tedavi ve bakım ihtiyaçlarına göre eşit haklardan yararlanmasının
kurumun tüm hizmet birimlerinde güvence altına almak
4-Hasta Güvenliği: Hizmet alan tüm paydaşların zarar görmelerine yol açabilecek ve önceden öngörülebilen tüm tehlikeleri, kabul edilebilir bir düzeyde risk seviyesinde tutmak için alınabilecek tedbir ve iyileştirme faaliyetlerini gerçekleştirmek.
KURUMSAL HEDEFLER
Hedef-1 Merkezimizde sunulan her türlü sağlık hizmetinin, hasta ve çalışan memnuniyetini sağlayacak şekilde verilmesini sağlamak.
Hedef-2 Merkezimizde fiziki alan yetersizliğinden kaynaklanan tüm sorunların ADSM için planlanan sorunlarının giderilmesini sağlamak.
Hedef-3 Hastanemizdeki hasta bekleme alanlarının hastaların ihtiyacını karşılayacak şekilde yeniden belirlenmesi ve oturma gruplarının bu alanlara konulmasını sağlamak
Hedef-4 Hastanenin elektrik ve su tüketiminde tasarruf sağlamak.
Hedef-5 Hastanemiz binasında gerekli görülen tamirat ve tadilatları yapmak
Hedef-6 Hastanenin teknik alt yapısına yönelik cihaz ve donanım eksikliklerini gidermek.
Hedef-7 Hastanenin görsel alanlarını modernize etmek.
Hedef-8 İhtiyaçlar doğrultusunda hastanede çalışacak idari ve sağlık personel sayısını artırmak.
Hedef-9 Hastane çalışanlarına yönelik kişisel gelişim eğitimleri vermek.
Hedef-10 Sağlık çalışanlarına yönelik mesleki sertifikasyon sayısını arttırmak
Hedef-11 Hastane çalışanlarına yönelik hizmet içi eğitim faaliyetleri düzenlemek
Hedef-12 Merkezi röntgen birimi oluşturmak,
Hedef-13 Her hekime bir ünit ve oda düşecek şekilde düzenleme yapmak,
13 Ağustos 2024